Scary Movie er "tilbake for å avbryte Cancel Culture" med en siste trailer
Det er bare noen få dager igjen til Scary Movie gjør comeback med en sjette del, rett og slett med tittelen Scary Movie, hvis tagline lover at gjengen er "tilbake for å avbryte Cancel Culture". Nå har en siste trailer blitt sluppet, som gir en sniktitt på hva som venter kinogjengerne den 5. juni - og det føles virkelig som en tur tilbake i tid.
Ingenting virker hellig, og teamet takler selv de nyeste skrekktrendene med kirurgisk presisjon; og med tanke på oppblomstringen skrekksjangeren har sett de siste fem til ti årene, er det absolutt ingen mangel på materiale å gjøre narr av. Sjekk ut den endelige traileren nedenfor.
tr-sport.click
Her er en første titt på Lex Luthor fra Man of Tomorrow
Mens vi venter på Supergirl, som kommer på kino i slutten av måneden, er innspillingen av Superman-oppfølgeren Man of Tomorrow allerede i full gang. I tillegg til Clark "Kal-El" Kent får vi også et gjensyn med Lex Luthor når de to blir tvunget til å slå seg sammen mot en ny trussel i form av romvesenet Brainiac.
Nå har James Gunn gitt oss en første titt på Lex Luthor i oppfølgeren. Du kan se hvordan han ser ut på bildet nedenfor, og Man of Tomorrow kommer på kino 9. juli neste år.
Streets of Rage-filmen tar fart igjen etter flere års stillhet
I årevis har det vært snakk om at Lionsgate skulle filmatisere det som kanskje er spillhistoriens største beat-'em-up, Segas klassiker Street of Rage. Vi vet ikke hva som har skjedd i kulissene siden den gang - men vi kan trygt si at det ikke har gått fort, og derfor sannsynligvis heller ikke har gått spesielt bra.
Nå melder imidlertid Variety at det endelig har begynt å gå fremover. Lionsgate har inngått et samarbeid med to av nøkkelpersonene bak Sonic the Hedgehog-filmene, Pat Casey og Josh Miller, som allerede har erfaring med å jobbe med Segas merkevarer, og som skal skrive manus. En regissør er også bekreftet i form av Jeymes Samuel (The Harder They Fall).
Ellers er det sparsomt med informasjon, men Variety skriver at Streets of Rage-filmen "lener seg tungt på kultklassikeren som er kjent for sine ikoniske karakterer, hyllede elektroniske lydspor og beat 'em up-action."
Og med det kan vi bare vente. Forhåpentligvis er ikke manuset for langt unna. Har du noen forslag til hvem som bør spille Axel Stone, Blaze Fielding, Max Thunder, Eddie "Skate" Hunter og alle de andre?
"Wollen aufsteigen": SVWW ruft erneut die 2. Liga als Ziel aus
Auch wenn die neue Spielzeit erst in zwei Monaten beginnt: Das Saisonziel des SV Wehen Wiesbaden steht bereits fest. Genau wie in der abgelaufenen Spielzeit ist die 2. Bundesliga das erklärte Ziel.
"Brauchen mehr Tempo und Tiefgang"
Nach einer famosen Aufholjagd durfte der SVWW im Frühjahr wieder vom Aufstieg träumen, musste nach neun sieglosen Spielen aber abreißen lassen und kam letztlich als Neunter ins Ziel – mit 17 (!) Punkten Rückstand auf den Relegationsplatz. Das Ziel, im Jahr des 100-jährigen Vereinsjubiläums in die 2. Bundesliga aufzusteigen, verpassten die Hessen damit deutlich. In der kommenden Saison soll ein neuer Anlauf genommen werden.
"Wir wollen in die 2. Bundesliga aufsteigen", ruft Trainer Daniel Scherning im "Wiesbadener Kurier" als Ziel aus. Damit die Zweitliga-Rückkehr im dritten Anlauf gelingt, soll der Kader verstärkt werden. "Wir brauchen mehr Tempo und Tiefgang", so Scherning. "Mir wollten zu viele Spieler immer zum Ball, als dass sie die letzte Linie des Gegners gefährdet haben."
Kader soll verkleinert werden
Darüber hinaus soll mit einem kleineren Aufgebot in die Saison gegangen werden. Statt wie bislang 32 Spieler soll der Kader künftig nur noch 24 Feldspieler und drei Torhüter umfassen. Derzeit besteht der Kader aus 25 Akteuren, auch die Nachwuchsspieler Tim Neubert, Ben Nink, Jan Becker und Ibrahim Ati Allah sind Teil davon.
"Das sind alles Top-Jungs, die Qualität und Potenzial mit einem vorbildlichen Charakter haben", macht der Coach klar. Mit Max Brandt vom SSV Ulm wurde bislang ein Neuzugang vorgestellt, weitere sollen folgen – damit der Traum vom Aufstieg in der kommenden Saison wahr wird. Für die Hessen wäre es nach 2007, 2019 und 2023 der vierte Aufstieg in das Bundesliga-Unterhaus. Nach den letzten beiden Aufstiegen ging es jedoch direkt wieder runter.
Resident Evil 4 närmar sig sin längsta paus någonsin
Det råder sannerligen ingen brist på {Resident Evil 4}-versioner, och medräknat originalet till Gamecube från 2005 samt remaken så finns det över 20 versioner att välja på. Men nu var det länge sedan det kom någon ny utgåva av Resident Evil 4, vilket fått en läsare på Resetera att göra en intressant observation.
Ända sedan spelet släpptes till Gamecube har det som mest gått knappt tre år utan att någon ny version släppts och nu närmar vi oss detta:
"Previously, the longest gap between RE4 releases was August 30 2016 - May 21 2019 (994 days).
It's been 894 days since the IOS port of the remake was released."
Kort sagt får Capcom rappa på att utannonsera och släppa en ny version av Resident Evil 4 snart - annars kommer vi i slutet av sommaren stå inför den längsta perioden någonsin sedan spelet släpptes utan att någon ny utgåva lanserats. Och så kan vi väl inte ha det?
